Cliënt tevredenheidonderzoek
In 2020 heeft OmniaZorg opnieuw een cliënt tevredenheidonderzoek gehouden onder haar cliënten. Natuurlijk zijn er altijd punten van verbetering, daar gaan we ook zeker aan werken. Maar wat zijn we trots op de behaalde cijfers! Natuurlijk met dank aan al onze medewerkers, die er uiteindelijk voor zorgen dat onze cliënten zo tevreden zijn. Klik op de foto om onze score beter te bekijken.
Het Kwaliteitskader Wijkverpleging stelt de cliënt centraal en ondersteunt wijkverpleegkundigen om hun verantwoordelijkheden uit te kunnen voeren. De PREM (Patient Reported Experience Measure) meet de tevredenheid van de kwaliteit van zorg aan onze cliënten en vloeit voort uit het Kwaliteitskader Wijkverpleging. Het zegt hoe tevreden u bent als cliënt van OmniaZorg over onze dienstverlening en geeft inzicht aan ons als organisatie om onze kwaliteitsverbetering te bevorderen met informatie uit de praktijk, daarnaast is het ook beschikbaar ten behoeve van keuze-informatie voor potentiële cliënten en de zorginkoop bij de verzekeraars. Wij willen onze collega’s bedanken voor hun inzet om dit als resultaat te kunnen boeken en onze cliënten voor hun medewerking aan het onderzoek.