Cliënt tevredenheidsonderzoek
Onlangs hebben wij aan onze cliënten gevraagd in welke mate zij tevreden zijn met de zorg die door OmniaZorg wordt geleverd. Wat heeft dat een mooie score opgeleverd! Er zijn uiteraard nog wat verbeterpunten en daar gaan wij de komende tijd hard aan werken. Maar wij zijn heel blij met dit resultaat. Daar kunnen we mee verder.
Het Kwaliteitskader Wijkverpleging stelt de cliënt centraal en ondersteunt wijkverpleegkundigen om hun verantwoordelijkheden uit te kunnen voeren. De PREM (Patient Reported Experience Measure) meet de tevredenheid van de kwaliteit van zorg aan onze cliënten en vloeit voort uit het Kwaliteitskader Wijkverpleging. Het zegt hoe tevreden u bent als cliënt van OmniaZorg over onze dienstverlening en geeft inzicht aan ons als organisatie om onze kwaliteitsverbetering te bevorderen met informatie uit de praktijk, daarnaast is het ook beschikbaar ten behoeve van keuze-informatie voor potentiële cliënten en de zorginkoop bij de verzekeraars. Wij willen onze collega’s bedanken voor hun inzet om dit als resultaat te kunnen boeken en onze cliënten voor hun medewerking aan het onderzoek.